Jak kupować


ZWROTY I REKLAMACJE

Sklep przewiduje zwroty towaru lub ich wymianę, za okazaniem dowodu zakupu towaru, w terminie 7 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem uznania jest idealny stan odsyłanych towarów.

Po zapoznaniu się z regulaminem, wypełniamy FORMULARZ WYMIANY LUB ZWROTÓW .

Na wszystkie towary w naszym sklepie udzielamy gwarancji. Klient ma prawo do reklamacji towaru za okazaniem dowodu zakupu, z wypełnionym drukiem ZGŁOSZENIE REKLAMACYJNE .

WARUNKI PŁATNICZE

Korzystamy z usług Poczty Polskiej, Kurera DPD  i Paczkomaty 24/7 InPost

1 .Pobranie przy odbiorze tylko usługa Poczty Polskiej i DPD:

 - zwykła 19,00,

2 .Przelew na konto:

Bank Millennium S.A. 39 1160 2202 0000 0000 7996 7096,
Mirosław Podłęcki , ul. Leszczyńska 135A  , 61-417 Poznań:

paczki pocztowe i usługi InPost:

-zwykłe Poczta Polska 13,50,

- Paczkomat 24/7 InPost 10,00.

listy polecone Poczty Polskiej :

-zwykłe  gabaryt A  5,50 , gabaryt B  10,00 .

-priorytetowe  gabaryt A   8,50  , gabaryt B 10,50 .

3 .Koszty opakowania przesyłek pokrywa sklep.

 

TERMINY REALIZACJI

Korzystamy z usług Poczty Polskiej, Kuriera DPD  i Paczkomaty 24/7  InPost
1 .Opcja "pobranie przy odbiorze" termin 1-4 dni + termin przesyłki:

2 .Opcja "płatności przelewem na konto" , po otrzymaniu kwoty, termin 1-4 dni roboczych+ termin przesyłki:

ZAMÓWIENIA i POMOC

Zamówienia można składać za pośrednictwem strony internetowej www.jm-pasmanteria.pl , na adres e-mail biuro@jm-pasmanteria.pl ,telefonicznie +48 600 273 605

Pomocy udzielamy Państwu również pod w/w adresami.